Sol & Bad dag i Davids stuga

Idag var det minst lika varmt som igår (ca 32 grader), så Fias inbjudan till Davids stuga satt ju inte helt fel.
Stugan ligger vid Sandviksbadet, tror jag att det heter, en bit utanfö Kolsva. (Nästan hemma hos dig Karina!)
Så idag har jag guppat runt på en luftmadrass och bara haft det skönt!
Provade på att åka lite vattenskidor också! Fast med mindre framgång får jag väl medge.. haha!
Jag lyckades i alla fall komma upp ordentligt på skidorna en gång..... Fast i ca 3 sekunder:)
Men men, man är ju ingen stjärna på vanliga skidor heller så!


Nu har jag ju blivit bortskämd med det otroligt fina vattnet i vättern, så det känns ju lite tråkigare med sån här färg.. Brunt.. Usch..! Fast det svalkar ju lika skönt ändå så man ska väl inte klaga..!


Så här skönt har vi haft det idag!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Kul med bloggen Jonna!

2008-07-27 @ 09:12:23
URL: http://luppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0