Hemkommen från Atlanta

I lördags natt kom vi hem ifrån Atlanta, vi försökte komma med ett tidigare flyg men de kunde inte checka in våra väskor eftersom planet redan var för tungt så de blidde att vänta en sådär 3 timmar på flygplatsen istället. Men det gjorde inte så myckte, jag hade med mig en massa plugg som jag kunde sysselsätta mig med.

Det har varit jätteroligt att simma nationals och träffa alla svenskarna!
Och nu har jag klarat alla kvaltiderna så nästa gång behöver jag inte simma några time trials:)
På fredagen gick jag och Jossan en lite prommenad för att se lite mer av Atlanta än bara hotellet och poolen. Vi gick till den olympiska parken och myste lite, sen tog vi en varm choklad på ett café och en sväng till Jossans hotell som var något flashigare än mitt:)

(1:Fontän i olympiska parken. 2:Jag och Jossan myser framför den baouta stora granen. 3: Jag utanför CNN byggnaden. 4: Liten vy över Atlanta. 5: Jossan posar)

Mer bilder kommer finnas på facebook lite senare.

På lördagen simmade vi bara försökspasset, sen så käkade vi lite och gick till Georgia Aquarium. Det var roligt och Steve pröjsade och sa att det gick under "education" så det var ju snällt:)
Där såg vi när de matade valarna, det var lite häftigt. Visste ni att deras hals inte är störe äv våran så därför kan de bara äta småsaker. Och de suger upp det som en dammsugare! Intressant intressant.
De sötaste var i alla fall Beluga whales, de såg ut som om de skrattade hela tiden.
Tyvärr var alla pingvinerna på semester:(

(1: Mat dax för valen. 2: Mikolaj och Csaba. 3: Klappa äckliga saker. 4: Den söta Beluga whale:en)

Söndagen spenderades med näsan i psykologiboken heeeeela långa dagen! Sen tog jag en paus i pluggandet och cyklade hem till Nikki på kvällen och snackade lite skit och gjorde ingenting i princip. Eller vi diskuterade varför jag tycker att Edward är så snygg (eftersom han var med i Harry Potter som gick på tv just då) och Nikki försökte övertala mig om att han inte alls är så snygg, men hon har inte läst boken så hon är nog inte lika förtrollad som jag:)

Idag har jag haft två finals, i psykologi och Art appreciation... Hoppas hoppas att det gick bra, vill inte behöva göra study hall nästa termin.
Nu måste jag fortsätta plugga för jag har två till finals imorgon, och två till på onsdag, jippi...
Men SEN är det ingen mer skola för i år! Hurra!

Plugg hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0