Skype me!

Nu har jag snart tränat i en vecka och det börjar redan att känns ganska så bra!
Vi har ju inte gjort något fartpass eller något jobbig än men jag känner mig inte som en skalbagge som har hamnat på rygg, vilket annars brukar vara vanligt såhär i uppstarten.
Men jag har redan tröttnat på att inte träna i samma stad som jag bor.. Antingen kommer jag 15-30 minuter försent (beroende på hur mkt försenat tåget är) eller så sitter jag där på plats 2 timmar innan träningen börjar.. Kul kul.. NOT!
Men idag gjorde jag något vettigt av tiden iaf, och sprang en runda innan träningen, mycket duktigt gjort! (klapp på axeln)
Passet gick mkt bra, kändes iaf mkt bra!
Men sen efter träningen skulle vi göra en massa benövningar... pjuh! Jag som redan var trött i benen.

Innan löpar rundan och träningen svängde jag in på Clas Ohlson och införskaffade en mus till min dator och en web cam.
Så nu är jag redo för en massa Skype samtal när jag är i USA!!
Premiärsamtalet gick till Liz för att se om allt funkade:) Och det gjorde det!
Kul Kul!
Nu har vi testat här hemma också och mamma och pappa kan både se och höra mig! Så förhoppningsvis funkar det lika bra i USA.

Ni som inte har Skype borde absolut skaffa det! Gå in på www.skype.com och ladda ner det gratis! Sen kan ni ringa alla andra som har skype gratis!
Har ni Skype så lägg till mig, sök på jonna.nyback så ska ni nog hitta mig:)


Förresten min nya data mus har en extra funktion nämligen en "Say Goodbye To Double Click!" funktion!
Det är en liten extra knapp som det står 2X på, klickar man med den behöver man tydligen inte dubbelklicka för att öppna mappar m.m.
Skönt va?? Nu slipper vi DUBBELKLICKA! Aldrig mer träningsvärk i fingrarna! Yes!
"Save times & improve efficiency"
Tillåt mig små le :)


Kommentarer
Postat av: liz

oj nu känner jag mig hedrad, skype is da shit haha. Jag kommer använda det flitigt när du kommit iväg och döda dej med massa frågor. Du kan skypa mej när du har packningsångest jag e bra på att reda ut sånna haha:P.

2008-08-20 @ 23:05:40
URL: http://lizmhansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0