Så nära.... men inte än

På torsdag hade jag tänkt åka till Florida, så det är det som klockan räknar ner till..
Men det fortsätter att strula med mitt i-20 papper så jag hinner inte åka då heller.. suck!!
Men jag läste i tidningen att det typ är orkan i Florida nu så det är väl lika bra att man inte är där nu.. Om man ska se nåt positivt i det hela...

Nu måste jag hitta en ny ambassadtid.. fuck fuck fuck!
Aja min coach Steve skulle ringa ikväll så vi får se vad han säger.

Jag vill inte vara kvar här längre! Jag vill åka nu!
Nu ska vi börja träna på k-badet också, och jag kommer vara tvungen att ta ett tåg som går typ 2,5 timmar innan träningen börjar.. hatar det!
Sen ska vi tydligen träna i Hallsta också, vilket jag antagligen kommer att missa eftersom jag inte kan ta mig dit..

Bara en massa tråkigt nu... Jag vill bara gå och dra täcket under huvudet och sova tills allt är klart med min resa...

Jag kanske ska göra en kul grej iaf, men det får bli hemligt än så länge! En hemlig destination som skulle vara sjukt kul!


Kommentarer
Postat av: din

älskar dig

2008-08-18 @ 11:51:54
Postat av: Jonas

det är lugnt i Florida ny typ... det är tydligen "bara" en tropisk storm. vad är det som strulat med dina I-20 papper nu? och vad är det för hemlig destination? jag måste ju få veta jag är ju ända här borta!

2008-08-18 @ 23:15:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0