Nu är det på G!

Alldeles nyss fick jag mitt efterlängtade i-20 dokument!
Så nu har jag betalat den sista avgiften på $100, och i eftermiddag bär det va till Stockholm för att hälsa på hos Natta och sen tidigt i morgonbitti ska jag vara på ambassaden.
Så förhoppningsvis får jag mitt visum på onsdag så att jag kan åka på torsdag.. Spännande!

I helgen har jag ju varit på kräftskiva i Nyköping också.
Mycket trevligt!
Samtidigt kändes det ju lite konstigt att inte bo där längre..
Men Linnéas nya sambo Anna är hur mysig som helst! Så det känns bra att jag har fått en "värdig" ersättare:)

Haha och så kan man ju bara säga: drama drama drama!
Ojojoj, simgymnasiet är sig likt med alla intriger m.m.
Om det inte nådde en topp den här helgen?
Jag vet inte, men jag minns inte nått tillfälle då så MYCKET hänt samma helg.. haha!

Träffade även lite favoriter från gamla SP3a, och det blev som förr ett tag, med balkongmys och sånt!
Sen träffade jag Carro påväg hem från Hamn maggan! Ett kärt återseende!

Det blev ett tårfyllt avsked, flera gånger om..
Kommer att sakna så mycket!
Men, det blir återbesök i framtiden!!

Nu måste jag klippa gräset!

Tjing-Tjong


PS! Andrea kom 2a på junior mångkaps SM!!

Wooohooooo!! GRATTIS!!


PPS! Tack för kommentaren Elin :)


Kommentarer
Postat av: fanny

haha, gud ja e nästan nervös åt dig... haha

2008-08-26 @ 07:12:06
URL: http://fannyj.blogspot.com
Postat av: liz

jonna jonna berätta hur det går så snabbt du kan:P!

2008-08-26 @ 11:09:46
URL: http://lizmhansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0