Keep your chin up

Idag hade jag ett svagt ögonblick, eller rättare sagt en svag eftermiddag.
Jag orkade inte med mer och bröt ihop på tåget till träningen.
Men det kändes genast mycket bättre så fort jag fick hoppa i och träna.
För jag älskar verkligen att träna! Men det blir så jobbigt när det är så mycket runt omkring som drar ner på den glädjen.. Som en massa oro om hur det ska bli med USA, när kommer jag iväg igentligen? Och när man måste ta tåget 2 ,5timmar innan träningen börjar. Jag hatar sånt!
Men som tur är har jag en underbar pojkvän! Tack för att du finns Calle, du drar alltid upp mig när jag hamnar i mina mörka svackor!

Ok jag kan väl avslöja min "hemliga destination" :)
Bara för din skull Jonas;)
Jag ska åka till Nyköping i helgen:) och vara med på kräftskivan! Det ska bli jättekul att träffa alla! (Eller nästan alla iaf)
VAR ÄR BOXEN? DÄR ÄR BOXEN! (festis&svettis Mallan!)

Efter att ha pratat med min underbara Calle blev jag som sagt mkt gladare och sen ringde min coach Steve också och berättade lite om vad som kommer att hända den här veckan, och han hoppades och trodde att han skulle kunna skicka mitt i-20 nu på onsdag. Han sa att han förstod hur frustrerande det var för mig och han var också frustrerad över att det strulade så mycket. Men tydligen så strular det för alla internationella studenter som ska börja på FAU berättade Steve. "Keep your chin up!"  sa Steve, "we'll get you here!"

Jag fick ett mail av två tjejer som är "team captains" för mitt lag, det stod lite om några aktiviteter vi ska ha.
Jag kommer tyvärr att missa "Freshman BBQ at the girl's captain house" på lördag, men hoppas att jag hinner dit till "Girls team sleep over" nästa lördag följt av "Beach Bonding" på söndagen. Det låter väl roligt? Haha lite tjejigt kanske..

Så nu är jag på bättre humör iaf, och mår mkt bättre då!
Jag måste lära mig att försöka vara positiv. Negativa människor drar till sig negativa saker.. Och jag vill inte vara någon negativ magnet!

Nu är det dags att gå och lägga sig och jag ska gå upp och lägga min lyckosten som jag fick av Patricio under kudden och sen kommer allting att ordna sig till det bästa!

By the way, finns det någon coolare än dessa?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0