dripp dropp..

I förrgår när jag var ute och sprang började det regna och åska, riktigt ordentligt!
Det dröjde inte många sekunder innan jag blev helt genomblöt, och det blixtrade så mycket att till slut kunde jag nästan inte avgöra om det var blixtar jag såg eller om det bara var jag som blinkade.. haha!
Det var inte så kul att springa då faktiskt, var livrädd att blixten skulle slå ner i mig eller nåt.
Och jag fick springa helt andra vägar än vad jag brukar göra för jag ville inte vara i närheten av fotbollsplaner när det blixtrade så mycket, men vilken väg jag än tog kom jag till en ny fotbollsplan! Helt sjukt, det gick nästan inte att undvika dem!
Är det nåt Köping inte saknar så är det fotbollsplaner!!

Så här torr var man efteråt..

Kommentarer
Postat av: Fanny

jo, brukar kika in och läsa din blogg... tycker den är rolig =)!! Är det okey om jag lägger till den på min bloggsida?? lättare att hitta då :P



kramkram

2008-08-03 @ 09:40:58
URL: http://fannyj.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0