Bad med norrbaggen

Nu har jag fått mail från Josef Silny där det stod att de är klara med mina betyg och har skickat dem till Atlantic.
Så förhoppningsvis har de fått papprena idag eller senast imorgon och förhoppningsvis så kan de då skicka ut mitt i-20 den här veckan! Så att jag kan boka om min ambassadtid och boka en flygbiljett inom en snar framtid!
Hoppas hoppas!

Idag har jag varit en sväng på stan med Patrik (norrbaggen).
Sen åkte vi hem och kollade på simningen och det var lite roligt hur okunnig han är om simning:) haha!
Efter en smaskig lunch med Andrea, Bobo och Patrik bestående av tomatsoppa och vitlöksbröd kom vi på att vi borde visa Patrik gropen.
Så vi packade fort in oss i bilen, för himlen började mörkna rejält!



Men Bobo och Andrea höll humöret uppe!


Det var i alla fall inte så mycket folk ute vid gropen, vilket Andrea gillade


Det fick bli ett snabbt dopp, eftersom det till slut började regna och mullra lite och Andrea får ju inte bli sjuk nu till helgen när hon ska tävla i Nordiska ungdomsmästerskapen i Norge.
100 m häck ska hon springa eftersom hon vann det på JSM, så vi håller tummarna och hejjar på henne!


Vi har lite preliminära planer på att familjen kommer till Florida över jul och hälsar på mig och förhoppningsvis åker vi till Disney Land då också:) Skoj skoj! :D

Nu ska jag hänga tvätten!
Hejs svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0