St Jude

Stormen drog in natten mellan söndag och måndag. Och det skulle blåsa och regna en massa men jag märkte knappt av det. Visst, jag var inte ute nånting på söndagskvällen för det skulle tydligen blåsa 100+ km/h och det lät ju inte supertrevligt så vi skippade bio planerna och stannade inne. Vinden ven i knutarna och det regnade en del men jag sov gott hela natten och när jag vaknade var det blå himmel. 

Jag åkte extra tidigt till skolan och var förberedd på en massa strul, men det var bara minor delays på tuben och tåget hade bara störningar på stationerna efter skolans station så det gick ju jättebra att ta sig in. 
Sen var det bara det att många andra hade mycket mer strul att ta sig in så lektionen blev inställd. Typiskt. 
Men men, spenderade dagen i biblioteket med plugg så dan var inte helt bortslösad. 

Nu är skolan slut för den här veckan och nästa vecka är det reading week så då har vi inga lektioner, woho:)
Så det bestämde Federica och jag att fira genom att klä oss likadant! 

Nej, Skoja bara, det var en ren slump att vi båda valde rödrutiga skjortor och svarta byxor:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0