Halloween

Jag vet inte vad det har varit den här veckan men jag har varit så sjukt osugen på att plugga. Har suttit framför datorn och bara känt: nääääe.
Så jag har tagit ett par dagar ledigt och gjort annat. 

Och i torsdags firade jag Halloween med Antonia från min klass och hennes pojkvän och några av hans kurs kompisar. 
Antonia och jag fick improvisera lite då vi var ute i sista minuten och inte kände för att spendera en massa pengar på en kostym men ändå klä ut oss lite. 
Det slutade i en tranny-peruk, lösögonfransar, as grymma vampyrtänder (dom tyvärr ite passade, så fail på det) och lite ditmålat läpstiftsblod. Men det fick duga!









Tänkte börja plugga igen idag, men nu har det börjat regna ute så jag tror jag myser med en film istället. Och ikväll ska Astrid och jag göra tacos och kolla på X Factor:) Ännu mer mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0