1-4-5-5-7....

I natt kommer jag nog ha en massa siffror omkringstudsandes i mina drömmar. Jag har suttit hela dagen och knappat in resultaten från mina frågeformulär i SPSS programmet. Alla 150 deltagares svar på de 28 frågorna i formuläret. Pjuh!

Redan innan jag har analyserat datan så kan jag konstatera att tjejer har högre tendens att ångra sina svar; det vill säga kryssa över en vald siffra och välja en siffra högre eller lägre än sitt första val, medan killar har en tendens att använda svarsformuläret som en "paint by number" och rita en snopp, eller skriva dit egna svarsalternativ som i exemplet nedan


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kommer till London imorgon. Tid att ses?

2013-02-02 @ 23:53:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0