Träsmak

Måste bara ta en paus, har suttit här på Starbucks i en massa timmar nu.. Känns som när vi flyttade in och inte hade internet i lägenheten. Rumpan ömmar från trästolen men jag är för lat för att förflytta mig till de nu lediga fotöljerna. Claire kommer om 45 minuter och då ska vi gå och kolla på en lägenhet här i närheten, så 45 minuter till står jag ut.
En lägenhet..snyft, inte det fina huset i Shepards Bush ;(
 
Annars är det ganska mysigt att sitta här, mysig musik och det luktar gott. Kanske ska sitta här på min pluggdate jag ska ha med Sofia nästa vecka, kul att ha en till Köpingsbo här i krokarna:)
 
 
Återgå till arbetet om akademisk motivation kanske... Känner att för min del är den ganska låg just nu. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0