The streets of persuasion are plated with gold

I helgen har Niclas varit här och hälsat på. Det var mycket trevligt och vi såg två musikaler, we will rock you och rock of ages, och så gjorde vi lite andra turistiga saker som att gå på Madame Tussauds och kolla på vaktavlösningen på Buckingham Palace.

Igår var jag hemma hos tyskan Eva och pluggade lite statistik. Efter vi var klara så visade hon mig runt lite i Camden som är ett mycket mer turistigt ställe än Fulham. Där fanns en jättetrevlig marknad med en massa kineser som ville att man skulle äta mat ur deras lilla mathörna. Alla serverar typ samma wok så jag valde den jag kände mig minst påhoppad av. Gott var det!
Sen tog vi en öl på en bluesbar och så var dagen över.

Idag har jag varit flitig och pluggat ännu mer. Efter varje avslutat kapitel i individual difference boken så belönade jag mig med ett avsnitt av the living dead. Sjukt spännande serie!


Kommentarer
Postat av: Malin

Vem är Niclas? ;)
Hur var musikalerna??
Hoppas du mår bra Jonnis <3

2012-10-25 @ 09:20:49
URL: http://grejenarden.blogg.se
Postat av: pappa

Vad handlar övertalningen om??? Vad ska trugas?

2012-10-25 @ 16:54:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0