Slappis dag

Nu är hela hushållet i flat 66 i Robert Owen House samlat. Både Astrid och Claire är tillbaka så det är trevligt. Sam, Astrids pojkvän, är här också så det är fullt hus.
Men Astrid och Claire är i skolan på dagarna så det är lite tråkigt. Längtar nästan till på torsdag när mina lektioner börjar.
Igår tänkte jag att jag skulle besöka nåt museum idag men när jag vaknade i morse så regnade det och jag kände inte för att åka nånstans ensam så jag stannade inne. Efter kl 1 nångång så vaknade Sam så då fick jag lite sällskap i alla fall.
På eftermiddagen kikade solen fram så jag bestämde mig för att gå en liten promenad längs med Themsen. Det var en trevlig promenad och solen värmde skönt.
Ikväll ska vi nog gå på bio, så det blir nog trevligt!
Och nu är internet äntligen bokat och den 12 kommer nån och installerar det, woho!:)


Kommentarer
Postat av: ma

Jippii! Då går det snart att snacka med dig igen, utan en massa "Starbucksskrål"som överröstar allt.
Tänk att vara ledig i London och längta efter att få börja plugga, det bådar gott för studierna det. Du har väl inte tröttnat på pubarna o barerna redan!?
PUSS

2012-10-01 @ 23:34:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0