Skyfall

Bondfilmen var bra! Kan rekommendera den. Och så är ju Ola Rapace med också, det hade jag ingen aning om. Så man kände sig så där patriotiskt stolt som svensk:)

Men fy ***** vad ont jag har i benen efter löprundan! Har tillochmed träningsvärk i armarna.... efter att ha "sprungit"... helt sjukt!
Så idag gjorde jag slag i saken och signade upp på ett gym!
Ligger inte alls långt bort, känner jag mig hurtig så kan jag gå, annars går det bussar hela tiden.
Ser jättefint ut och de har en pool också! Och jag fick en lite konstig känsla i magen.. Blev lixom nästan sugen på att simma! Inte 6*200 max från pall start 6minuter, men bara glida lite. Föreställde mig lite lagom mör efter nåt av gruppassen eller en sväng på gymmet, och sen bara glida typ 500m. Som stretch typ.. Och i min fantasi så är vattnet alldeles lagom varmt, typ 28grader och badvakten är en hunk. Det blir nog kanon det här!
Imorn ska jag dit på introduktion och få guidad rundtur runt hela placet :)
 
Nu har jag bokat första mötet med min dissertation supervisor också. Så till på torsdag måste jag formulera en research question, klura lite på vilken sample group jag ska ha och vilket tillvägagångssätt jag ska använda mig av för att utföra detta lilla forskningsprojekt. 
Huja! 
Så, Insperation! Kom till mig!! Jag finns i Robert Owen House!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0