NSG reunion

Andra dagen av skolan var en aning tråkigare eftersom den bestod av en hel dags further research methods. Så SPSS we meet again...

Men lördagen blev roligare för då Mötte jag upp Mickis och hennes Italienska pojkvän och hans kompis i centrala London. Hon bor och jobbar ju numera i Dublin så det var roligt att hon var på besök! Förhoppningsvis kan jag åka och hälsa på henne i Dublin snart också, skulle vara roligt!

Vi sightseeingade (svengelska for the win) lite, såg Big Ben, London Eye, och den fin St James's park, åt god mat och hade det allmänt trevligt! Kvällen skulle ha slutat på en fest i west London (mer west än vad jag bor) men jag fegade ur eftersom jag inte visste hur jag skulle ta mig hem efter att tunnelbanan slutat gå 00:30. Känner inte att jag har så stor koll på bussarna än så jag ville undvika att bli strandad på okänd mark helt själv mitt i natten så jag åkte hem istället.

Men det var verkligen supertrevligt att träffa Mickis igen, det var några år sen sist men som man säger, gamla kärlek rostar aldrig:)


Kommentarer
Postat av: ma

Kul m besök! Skönt att du är så förståndig oxå. Törs inte tänka på vad som kan hända en "vilsen blåögd svenska", ensam mitt i natten i London.!
PUSS o var rädd om dig.

2012-10-08 @ 18:16:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0