Looking out my window An angel in robes appeared and nearly pulled me apart

Pappa, titlarna är tagna ur texter från the Killers nya skiva Battle Born. Nu vet du. Jag är lite taggade inför konserten:)

Idag har jag skaffat en värmekudde! Så nu kommer fossingarna vara varma på nätterna! Vi har satt på värmen, men bara några timmar på morgonen och ett par timmar på kvällen för att spara pengar. Jag vet, vi är lite snåla:) men det känns ju bortkastat att värma upp huset när ingen är hemma, framför allt eftersom det är så dålig isolering här så det är verkligen bortkastade pengar.
I och för sig så är jag hemma en del på dagarna men nu har jag ju min värmekudde:)
Mr Grey!;)

Nu är både Sam och Vince här så det är ganska fullt i lägenheten men det är trevligt:) Nu ligger vi alla i soffan med matkoma efter en smaskig tacomiddag och kollar på X factor:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0