Klyftiga amerikaner

Jag hittade det här inlägget som ett utkast, vet inte varför det inte har publicerats.. Får nästan lite USA längtan när jag läser det och mindes tillbaka till alla korkade kommentarer man fått genom åren:). I början blir man nästan lite chockad när man hör något så dumt, eller så tror man att de skämtar. Men efter ett tag så blir man van, och tänker jahap, en till såndär troglodyt...

 
-How long have you been here?
-3 years
-Just 3 years?? Your english is really good!
Jo för jag flyttade ju hit och började college utan att kunna engelska. Behövde inte alls ta samma SAT prov (amerikanska högskoleprovet typ) som alla andra amerikaner.. nej nej..

-You have an accent, where are you from?
-Sweden
-Oh Switzerland
Sweden people, Sweden.. Haru knäck i lurarna eller?
 
-Do you have to put everything in google translate and translate it to swedish to understand all the reading?
-Ehm, NO..
Asså, snälla?

-Do you speak scandinavian?
Ehm...really? Det här var det till och med en professor som frågade mig.

-What do you speak in Sweden? German?
Sweden--Swedish..? Eller? Nähä..

-Can you see the moon and the stars in Sweden?
... nej, bara i Amerika






Kommentarer
Postat av: Andrea

Hahahahahhahahahahahahahah

2012-10-17 @ 18:26:26
URL: http://andreanyback.blogg.se
Postat av: Rebecca

HAHAHAH!!! Jag gillade Speciellt den sista!

2012-10-18 @ 22:33:53
URL: http://ejdervik.blogg.se
Postat av: Anonym

UNDERBART!
Få se hur britterna står sig nu då.
Há det bra
Puss&kram ma&pa

2012-10-19 @ 18:26:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0