Jag gillar inte att välja rubrik...

Nu har jag äntligen fixat ett bankkonto här i London, och studielånet har kommit in också så perfekt timing.
Och skolböckerna som jag beställde har kommit.
Och jag har äntligen fått SPSS programmet installerat på datorn så nu jädrar ska det pluggas statistik!!
pang, pang, pang så var allt igång på riktigt. Nästan.
Tänkte föra över pengarna till mitt Londonkonto men saknade en Bic/Swift kod så det gick inte.
Visade sig även att kontot inte är aktiverat än för det tar tydligen 24h. Suck. Så jag kunde inte registrera mig än för alla benefits jag fick med kontot heller.
Men men. Får ju internet på fredag (woop woop) så får väl ta tag i det då.
 
Jag har bokat ett flyg till Dublin i November, för att hälsa på Mickis och Fazio. Ska bli roligt! Typ 500kr tur och retur, perfekt! Billigare än att åka nånstans i Sverige med SJ!
 
Sitter återigen på starbucks, men det kom precis in en kvinna med ett litet barn i en barnvagn och det där lilla barnet har väldigt stora lungor verkar det som (framtida simmare?) för han/hon sitter och skriker rakt ut. Inte för att han/hon är ledsen utan mer för att han/hon är uttråkad verkar det som så jag ska nog gå nu.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0