Brave

Imorgon börjar skolan!! Jag längtar lite faktiskt:) Så för att förbereda så har jag idag varit och köpt ett skrivblock, bläckpennor, blyertspennor, överstrykningspennor och självklart ett rosa pennfodral! Jag är redo!
Börjar med en föreläsning som heter brain and behaviour följt ett seminarium på det, och sen en föreläsning på individual differences följt av seminarium på det. Ska bli kul!

Men idag på eftermiddagen så har någon stängt av vattnet till våran lägenhet, har inte fått någon notis om detta och heller ingen räkning på det så vi vet inte vad som är fel. Skulle ju vara skönt med en dusch innan skolan imorgon så hoppas att det fixar sig snart.

Igår eftermiddag gick jag på bio helt ensam. Astrid och Claire var i skolan och jag hade inget att göra så jag gick och såg Brave och den var faktiskt riktigt bra. Satt helt ensam i salongen under alla trailers, sen precis innan filmen började så kom det två par, så jag blev inte helt ensam. Tur det för det var nästan lite kusligt att sitta själv i en enorm biosalong.


Kommentarer
Postat av: ma

Låter intressant, LYCKA TILL i morgon
P&K ma&pa

2012-10-03 @ 20:22:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0