Andra veckan klar!

Två veckor i skolan avklarade. Fortfarande ganska soft, bara SPSS programmet som är lite knepigt ibland. Ska nog leka lite mer med det när jag kommer hem så att man lär sig. Måste nog jobba med det lite mer än 1/vecka för att få kläm på det.

Idag är dagen D! Flat 66 i Robert Owen house ska få internet!! Woop Woop! Kanske redan fått det när jag kommit hem. Skulle komma nån kille mellan 1-7 för att installera det. Men de brukar ju dyka upp kvart i 7 i sånna här lägen så jag försöker att inte ha för höga förväntningar.

I helgen kommer Astrids pojkvän Sam och hälsar på så vi ska försöka hitta på något trevligt allihopa, kanske se en show eller nåt, vi får se.

Just nu sitter den en kille mitt emot mig på tunnelbanan som har en skrift tatuerad i PANNAN! Och jag vill/måste lista ut vad det står...!

Typiskt, det står i skrivstil och jag kan inte se för han har börjat rynka pannan. Kanske ska sluta glo då.... Tur att mitt stop är nästa hehe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0