And may your limits be unknown and may your efforts be your own

Igår pluggade jag en hel del och sen bestämde jag mig för att bege mig ut på en liten löprunda. Claire tyckte att det lät som en bra idé och vi fick med oss Astrid också så hela hushållet var ute och lunkade. Men det var ganska kallt! Kallast hittills! Bara 7 grader så ungefär 20 grader kallare än jag de senast fyra åren varit van vid i Florida! Så det sved lite i lungorna.
När vi kom till Hammersmith bridge där vi skulle vände tyckte de andra att vi skulle ta det långa varvet över bron och vidare till Putney bron, en runda på ca 7km... Ungefär dubbelt så långt som jag hade tänkt mig men jag hakade på, eller snarare lunkade efter dem i min egen lilla takt. Det var inte bara 20 grader kallare, utan kändes också att man tränar ungefär 20 timmar mindre än vad man brukade.. Alltså inte i nån toppform direkt.
Så idag har jag träningsvärk överallt! Så ikväll blir det bio, nya Bondfilmen skyfall.

På kvällen mötte vi upp några av Claire och Astrids kompisar på en pub som heter Evans and Peel, en detektivbyrå vid Earls square. Man var tvungen att ha ett fall som behövde diskuteras med en detektiv för att bli insläppt. Väldigt kul koncept!
Här möttes man av en sekreterare som tog ens vittnesmål typ:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0