Aint we all just runaways

Igår var vi på en show i Soho som hette the voice in your head av Phill Jupitus, en komiker. Det var en improvisations show där komikern inte hade något script att följa utan bara styrdes av "the voice" som gav honom olika platser, årtal, namn, åldrar och yrken och sen skulle han spela upp olika scener som den här personen och fick frågor och direktioner av the voice hela tiden. Intresant koncept och ganska roligt. 
 
Idag har jag pluggat nästan hela dagen. Klurat lite på vad jag ska ha för topic för min dissertation. Skulle vara skönt att komma igång med den snart. Kanske någonting om the pygmalion effect, hur förväntningar påverkar prestationer. Ska klura lite till.

Tog fram höstskorna igår eftersom min converse fortfarande är blöta efter regnskuren för två dagar sedan (vi har ingen värme i lägenheten än för vi är snåla), men av nån anledning har hälen på den ena lossnat lite. Superlimmade och hoppas det håller ett litet tag till. 
Imorgon kanske mina pengar kommer så att jag kan köpa nya skor. Hoppas.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0