Lululemon

Första träffen med run club människorna gick bra. Vi var väl ca 8 st lite blandat folk, alla på olika nivåer. De flesta kände varandra från att antingen jobba på Lululemon eller shoppa ganska mycket där antar jag.
Vi var tre avdankade simmare, Janelle och Whitney från förra året och jag. Och så var coach Niki och hennes man där också. Och de är ju triatleter som tävlar lite över hela världen. Sen var det en kille där som var en "ultra runner". Han springer typ i en vecka, alltså jättelångt! Han hade sprungit från Boca till Jacksonville en gång, det är en bit det. Han springer med en liten vagn som han har ett tält i typ.. Kan man ju göra om man vill.
Sen var det några som var vanliga motionärer också, så det kändes bra. :)
Jag fick ett par löpar shorts från Lululemon, sjukt sköna!
Tjejerna som jobbar där sa att det alltid är många långa, blonda, vackra svenska människor och shoppar loss i butiken och det förstår jag, de har jättefina träningskläder. Inte de billigaste men väldigt fina. Måste nog köpa med mig i alla fall ett sånt här linne hem!

Det blev 6 miles för mig och Janelle, lite mer än 9km. Och det tog väl sin lilla tid, typ 1h men har väl aldrig hävdat att jag är någon löpare, då får ni snacka med syrran ;)
Imorn blir det gym med Nikki!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0