Kräftskiva

Just i detta ögonblick skulle jag ha varit på TRX Core, men jag var ute lite för sent och det var redan fullbokat. Fan. På onsdag får jag vara ute lite tidigare helt enkelt.
Aja får väl ta det som ett tecken från läxböckerna att plugga istället. Men det är ju final i Bachelor pad om 30 minuter också... Hmmm, dilemma..

Anyways, Kräftskiva var det ju i helgen!
Fick ihop ett litet svenne gäng att mumsa kräftor med! Mycket trevligt!
Svenskarna på FAU representerades av min rumskompis (golfaren) Anna och simmarna Frida, Torbjörn och jag. Nova representerades av Jonas och Oskar och från Miami kom Fia och Klara som simmar för FIU. 
Chelsea fick vara med hon också, bara för att hon är så trevlig och älskar svenskar:) (och tydligen är hon också 25% svensk).

Här kommer en liten bildkompott
FAU svennarna plus Chelsea
Alla!
Våran favorit Jonas!
FAU simmarna

Helsingborg simmarna

Mums!
We go waaay back!

I morse var det ett lugnt och skönt pass. Trots det så var jag trött under eftermiddagspaset, men vädergudarna hörde mina böner så efter 1 timme (för övriga, 1h 45 minuter för oss make-up-practice-people) så kom åskan, tack du mäktiga Tor! Precis lagom i tid innan medley serien.
Idag fick alla freshmen sin utrustning så imorn blir det ÄNTLIGEN fenor! 

Side note: Alltså nu vet jag inte vad som precis hände, Anna mummlar nåt om Dolphins och sen kommer ett "football night yaaay".. Jag är confused.. Nu sitter hon där och kollar på amerikansk fotboll, jag frågar vad som pågår men hon säger att hon inte fattar nåt. Hon övar tydligen inför en football night hemma hos hennes golfkompisar.. Hon sitter i en svensk forbollströja och skriker "run bitch" och la nyss en kommentar om att deras "touchdown var tråkig"... Okej, antar att där ströks Bachelorpad från listan, så nu blir det blir plugg.

Kommentarer
Postat av: Andrea

Hahahahahahahahahahahahahahahahaha. Övar... hahaha

2011-09-13 @ 14:34:31
URL: http://andreanyback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0