Veronica Maggio inspiration!

Åh vad jag borde ha pluggat mer ikväll, men istället satt jag och skypade med syrran.
Det var roligt! :)
Har visat lite dansmoves och töntat av mig lite.

Men jag har varit ganska produktiv också, fick hjälp av Chelsea att rätta min historiauppsats och Andrea hjälpte lite med min dikt. Men mest hjälpte nog Veronica Maggio, inspiration!
Nu måste jag bara öva på min "poem-röst" eftersom jag ska läsa upp den för klassen också (snälla skjut mig). Men det är inte fören nästa vecka!

På torsdag åker vi till Atlanta!!
Och nu ska vi göra en "crash taper". 5000 imorn, 4000 på onsdag och bara 3000 på torsdag framme i Atlanta.
SKÖNT!!
Äntlligen ska man få simma med lite fräsha muskler och snabb dräkt! Woho!

Nu vill jag sova i min stora stora säng!

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Sleepy

kikar in



Mvh

Sleepy

2011-11-15 @ 05:09:06
URL: http://densannaverkligheten.blogg.se/
Postat av: pappa

Skönt med ett brake va?

Hittat HP boxen för 349:- på BigInn, ska jag köpa den?

2011-11-15 @ 17:19:25
Postat av: ma

LYCKA TILL om vi inte skypar innan du åker!

PUSS

2011-11-15 @ 21:19:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0