Hemma igen

Dålig uppdatering här på sista tiden, jag ursäktar!
Jag har i alla fall kommit hem till fina, sköna och härliga Sverige! (fast nu de sista dagarna har det varit lite småkyligt och regningt, bättring Sverige, bättre än så här kan du..!)
Landade lördag morgon och vi åkte till Martins grav och jag lämnade ett kort och lite blommor. Den är så fin graven, men samtidigt det hemskaste jag vet.. Efter att ha träffat Carlos och Ines där så följde vi med dem hem på frukost på deras balkong! Supermysigt. De är så underbara och fina de människorna <3

Jag tog den första helgen ledigt, brukar bli sjuk annars när jag drar igång träningen direkt när jag kommit hem. Och så fick jag ju lite tid att hinna träffa Nisse också innan han drog tillbaka till USA, det var mysigt.

Kroppen har hunnit hämta sig lite från all träning i Florida och jag börjar få upp lite fart på träningen, det känns jättebra!
Och det viktigaste är att det står 1-0 till mig i den årliga tävlingen mellan mig och Amanch! :) Mohaha!

I går var mamma, pappa och jag till Stockholm och kollade på Lag EM i friidrott. Tyvärr gick det inte så bra för Sverige den dagen, vi låg sist. Såg lite grann bara på TV idag och vet inte hur mycket poäng vi tog idag men det känns som att vi kanske var lite för långt efter för att nå 9e platsen som behövdes för att stanna i den högsta serien eller vad man nu ska kalla det.. Oh well..

Nu ska jag fortsätta kika på million dollar baby!
Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0