small intestine, big intestine..

Mår lite smått illa, har suttit och googlat bilder i typ en timme inför min labb final som är på tisdag. Tänkte lägga upp en bild här men känner att det är ganska opassande. Ni kan ju prova själva att googla bilder på dessa trevliga ämnen:
Rat dissection
Earthworm dissection
Shark dissection
Fetal pig dissection
Ascaris dissection
Sea star dissection

Måste kunna en massa inälvor och skit.. Vidrigt. 
När vi dissekerade råttan höll jag på att kräkas för det rann ur en massa "gegga" när de började klippa upp magen. Hajen var dock ganska intressant, men den söta lilla grisen var inge kul att kolla på. Och lukten sen, Uuuggh!!
Inte för att jag har bidragit så mycket till våran grupp, jag har satt på mig plasthandskarna och räckt över små nålar att pinna ner huden med efter att de skurit/klippt upp kadaverna, men inte så mycket mer.  

Jag har varit lite sjuk de senaste dagarna, eller förkyld och hostig rättare sagt. Gick till vår trainer och fick lite piller att knapra på och mår redan bättre! Tog det lugnt på träningen två dagar men har känt mig bättre så jag har börjat köra på igen. På onsdag åker vi ju till Atlanta igen för årets Georgia Tech Invite, ska bli jättekul och vi får till och med vila lite inför tävling, nästan toppa lite :) 
Det kommer bli jätteroligt att tävla då!
När jag sa till Steve (min head coach) att jag inte mådde så bra och att jag tänkte ta det lite lugnt den första dagen jag kände mig sjuk sa han: I've never seen a correlation between hard practice and weakening of the immmune system..
Men jag övertalade honom att det bara skulle bli värre om jag körde på hårt och att då skulle GT gå åt pipan så jag fick ta det lugnt.
Det är lite läskigt att bli sjuk här i USA för här måste man träna på även fast man är sjuk.

Nej nu ska jag på bio! Due Date!

See ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0