Swimmer of the week!

Jag blev utsedd till swimmer of the week! Woho! :)
Dock står det att jag gjorde mina bästa tider för säsongen, vilket inte stämmer, jag simmade mycket bättre förra helgen mot GT!
Första gången för säsongen som jag får den här utnämningen, kul!
Fick den en gång förra året men då var det i slutet av säsongen så det känns kul att jag redan har knipit den en gång den här säsongen!
Det var Eszter som berättade att jag blivit utnämnd. Tydligen så har FAU fått utmärkelsen tre veckor i rad, hade jag ingen aning om... Lite dåligt av våra coacher tycker jag! De har tydligen inte koll på nånting..

Kommentarer
Postat av: Andrea

woho! grattis!! :D

2010-11-05 @ 03:08:50
URL: http://andreanyback.blogg.se/
Postat av: ma o pa

GRATTIS! Jättekul för dig. För oss är du ju alltid veckans, månadens, årets simmare och bästa "onge"!!!!

Puss

ma o pa

2010-11-05 @ 13:41:09
Postat av: Frida Wigren

Jonna - grattis! Du förtjänar all framgång... tänker på dig ofta, saknar att gå ner en våning och mysa med dig... håller tummar för dig och fortsättningen! KRAM

2010-11-05 @ 21:03:08
URL: http://fridawigren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0