Oh HAPPY day!!

Fick precis mail ifrån min biodiversity labb lärare att han hade rättat vårat final exam och att kurs betygen var postade.
Det kändes som jag hade 1 ton sten i magen när jag öppnade mailet, jag var så orolig att jag inte skulle klara ett C i klassen och vara tvungen att ta om den men på något sätt lyckades jag få 98% på vår final, så jag fick 80% i snitt och klara mig därmed :) Kanske till och med räcker till ett B!!
*Happy dance*

Nu är jag i Atlanta, den här gången åkte vi buss hit så vi startade i onsdags eftermiddag, åkte en massa timmar tills vi var framme i lake city, tog in på hotell och sov en natt och sen rullade vi vidare x antal timmar igen, kom fram torsdag eftermiddag, simmade in lite och gick på middag.
Tävlingen började i morse och jag simmade bara 50fr, säsongs bästa med 23,71 så det är jag nöjd med, vidare till B-final så ska försöka simma ännu snabbare ikväll :) 
Med all den här härliga glädje energin jag har fått nu så kommer det nog gå jättebra :)

ttyl

Kommentarer
Postat av: ma

UNDERBAART!! Grattis till båda dina fina resultat, du är fantastisk! Jag blir oxå glad i hela kroppen!

Lycka till med resten av simningarna o glöm inte bort att njuta och du vet vad tänket och känslan kan göra.

GO FOR IT!

Puss, älskar dig!

PS. Och snart är du hemma

2010-11-20 @ 11:27:15
Postat av: Pappa

Bra jobbat med kursen, lär dig att inte ta ut något i förskott, du ser hur bra de blir när man lägger manken till. 50 fr tiden är ju kanon, vi längtar redan till Dallas.

Puss

pappa

2010-11-20 @ 11:39:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0