Dreamgirls!!!

Nu är den härliga ledigheten snart över, sooo sad.
Längtar jättemycket till jullovet så att jag bara behöver träna och inte gå till skolan. Tror att jag har slagit i huvudet i kaklet för jag ser fram emot 90*100 st 1:20 i långbana under julträningen! :)
Vi har varit ca 6 simmare på träningen under lovet. Alla internationella och en eller två amerikaner. Jag vet att det är fler som är kvar här i Boca men de tog tydligen ledigt från träning, veklingar.

Jag har verkligen tagit vara på det här lovet, utöver en massa tråkigt pluggande har vi haft planer för varje dag!
I onsdags såg vi Burlesque på bio, jättebra film verkligen, älskar musikaler så jag riktigt njöt :)
I torsdags var jag hembjuden till Chelseas hus för Thanksgiving dinner, en massa god mat och knasig familj. Upplevde en bordsbön för första gången, kändes lite akward men men..
I fredags blev det mer musikal, åkte med Anna och Laura till West Palm Beach och såg Dreamgirls!
Så här tjusigt är det inne i Kravis center

Jag och Anna

Igår var jag och golfade för första gången, Anna tog med oss till nån bana här i närheten och fick sig ett gott skratt:)
Problem nr 1: få bollen att sitta kvar på peggen eller vad det nu heter..


Problem 2: ja, och så var det ju det där med svingen.. 

Laura var en naturtalang :)

Annas kommentar efter två timmar och 90 slagna bollar: "Laura you were kinda good in the beginning then you sucked in the middle but did good in the end again. Jonna you sucked in the beginning, sucked in the end but did actually pretty good at the end" :)

Träffade nästan gubben bredvid med det här slaget.... oops



Kommentarer
Postat av: ma

Jaa Jonna, du ser, du skulle ha varit med och "spelat" i midsomras!!!!!!!!!!

Visst var det kul! Du får väl ta med dem i bassängen på lite fjärilsim ngn gång!

Kul du har haft det IGEN!!!!

Puss

PS Längtar verkligen till den 19:e dec!Känner mig som ett barn igen!!!

2010-11-29 @ 19:44:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0