Helgen som varit

Vi har haft möte med tjejlaget för att få träffa de nya freshmen tjejerna och lära känna dem lite i lugn och ro. De verkar trevliga och jag ser fram emot en kul säsong. Under helgen har vi också haft den årliga fresmen welcome BBQ, som detta år hölls hemma hos Nikki så det blev lite pool party också.




Av någon anledning är alla leguaner borta.. Det brukade krylla av dem runt den lilla "sjön" på campus men i år har jag inte sett en enda. Vi har en teori om att de förmodligen frös ihjäl under vintern.
Däremot har de små ankungarna vuxit upp! Jag och Eszter brukar mata dem ibland på vägen hem från cafeterian.


Min lilla ankunge har vuxit upp!


Många hungriga fåglar


del av FAU campus

Hallå nån som är lite teknisk där ute. Jag har ett problem. När jag filmar med min mobil (LG GW620) och lägger över filmerna till datorn så finns där inget ljud längre. So whats up with that? Nån som vet vad som försiggår?



Kommentarer
Postat av: Andrea

samma för mig! Inget ljud alls..

2010-08-30 @ 16:26:27
URL: http://andreanyback.blogg.se/
Postat av: Andrea

och fy vilken äcklig anka! Uh!

2010-08-30 @ 16:26:51
URL: http://andreanyback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0