Honey I'm home!

Landade på svensk mark i fredags och då stod familjen där och Andrea hade gjort en fin "Välkommern hem Jonna" skylt.
Nu har jag varit hemma i på skridskogatan i nästan en vecka!
Skönt har det varit! Fast med undantag för några timmar på lördagen då jag mådde dåligt och sen gick man ju och blev hostig också.
Har hunnit träna ett pass i västerås sen jag kom hem, och det var roligt, så varmt att träna innomhus bara.. Gick riktigt bra och Leo var imponerad så det känns bra:)
Nu måste jag ju tyvärr vänta lite med att träna tills jag blir frisk igen, suger lite..

Trist att titta ut och se en massa regn och grå himmel istället för palmer och sol, men men, snart kommer väl den riktiga vackra och sköna svenska sommaren .

Jag och mamma har påbörjat kaffejakten i stan också. Har ju blivit lite smått beroende av starbucks frappuccions så försöker hitta nåt liknande här, inte lätt inte!
Vi har varit och smakat på den köpingproducerade italienska glassen också, mycket smarrig!

Skype suger ju tyvärr nu för tiden, deras nya version funkar inte alls lika bra som den förra, fy skäms på er skype-jobbare! Men har lyckats prata lite med Nikki och Csaba så det är kul!
Och när jag pratade lite med Adam på facebook, en kompis i Florida, och berättade om regnet och kylan här i Sverige så sa han: OH MY GOOOOD; I WOULD DIIIIIIIIIIIIE!  Och det är så roligt för jag kan lixom höra i huvudet hur han låter, ni vet hur det är när vissa pratar på ett speciellt sätt så kan man höra det när man läser vad det skriver också? Eller ni kanske inte vet... Aja så funkar min hjärna i alla fall! Adam är rolig han, "yea you go girlfriend" haha, typiskt Adam!

Idag har jag träffat en kille från magazin24 och gjort en liten intervju, så den får ni läsa på tisdag eller när den nu kommer ut!

Kommentarer
Postat av: Anna-Maria

haha jag läser också på det sättet att man "hör" hur de låter! haha :)

2009-05-10 @ 22:06:48
URL: http://owenannamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0