Nypan

Nu är jag i Nyköping. Har tränat på bra och träffat en massa gamla goa klasskompisar, så himla kul!
Träningen har gått jättebra och det känns kul att vara tillbaka på borgen.
T1 hemma i Västerås drog ju iväg till Spanien på läger så jag tänkte att jag skulle ha mitt egna lilla läger här. Skönt att ha träning och boende på samma ställe igen, och slippa pendla!
 Det har blivit bowling och bio och en massa mys den här veckan, och ikväll blir det lite fest också, ska bli sjukt kul!
 Det har varit så skönt att vara här utan att behöva tänka på en massa plugg, så skönt med sommarlov!
Har hunnit med en runda i skogen här också, med lite större framgång än förra gången!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0