Nytt nytt nytt

Idag har vi fått en massa saker:)
Nästan som julafton haha!
Vi har fått:
*Två vita FAU t-shirts
*Två grå FAU t-shirts
*En träninggsbaddräkt
*En tävlingsbaddräkt
*Ett par overalls byxor
*Två par shorts
*Ett par flippflopps


Sen innan conference så får vi fast skins tror jag..

Och igår så köpte jag mig en cykel:)
Så nu behöver jag inte lyssna på alla som klagar på att jag går för snabbt, nu kan jag cykla ifrån dem! Haha!


Imorgon är mitt första riktiga meet... iiiiii!
Jag är lite nervös faktiskt, jag vill ju simma fort!
Jag ska simma 200fr 100fr 500fr och 4*100fr..
När jag såg att Steve hade anmält mig på 500fr sa jag att det måste ha blivit nåt fel här, det är en nolla för mycket!
Men han skrattade bara och gav mig det vanligaste "tränar svaret" man kan få: Det är bra träning för dig!
Så imorgon blir det nog tufft, för det är inte som svenska tävlingar, allting går i ett och allt är över på ett par timmar bara...

Men men jag kommer vara glad i min nya baddräkt så:)
Ska försöka ta lite bilder också om jag hinner, så får ni se poolen också!

Nu ska jag hugga in i min art appreciation bok, har prov på måndag!

Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Jonas

Vi får LZR Racer till Conference! =D

2008-09-27 @ 23:41:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0