My first meet

Som sagt så mötte vi Georgia Tech och Florida Gulf Coast idag. Tyvärr så förlorade vi, men men... Surt att komma sist men jag är nöjd med mina resultat.
Om ni vill se alla resultat kan ni gå in på: http://fausports.cstv.com/sports/c-swim/recaps/092708aaa.html
(Tydligen är coacherna nöjda med mig för jag upptäkte nyss att de skrivit om mig på hemsidan *stolt* haha)

Jag gjorde 1.53,10 på 200fr, 53,55 på 100fr, 5.11,30 på 500fr och 52,23 på tredje sträckan i 4*100fr.
Mycket bättre resultat än på vårat inter-spuad så jag är jättenöjd:)

Jag tyckte att det var jättekul att simma det här meetet, roligare än tävlingar i sverige som håller på hela långa helgen.. Vi var klara på lite mer än 3h.

Det var kul att träffa Viktoria idag också, skönt att prata lite svenska :)

Här kommer lite bilder från dagen:

Erin & Melissa i vårat omklädningsrum

Våran pool

Anthony, Niki & Csaba

Niki & jag

jag & Ewa (Ricardo i bakgrunden haha)

Söta Jörgen (fast han stavar nog inte med ö...)

Några av tjejerna

Här tackar vi av de andra lagen

Viktoria, den andra svenskan, och jag

Kommentarer
Postat av: frida

tja snygging!! nu har ja pallrat mig över atlanten med, tänkte bara ge di mitt nummer!!=)516-320-1640

hoppas allt e bra med dig!!pusskram

2008-09-28 @ 13:28:43
URL: http://fhagen.blogg.se/
Postat av: Carlos

Kul Jonna! Fortsätt så!

2008-09-29 @ 16:55:54
Postat av: Anna-Maria

Snygg baddräkt ni fått!

Saknar dig kojven!!

2008-10-03 @ 17:52:29
URL: http://owenannamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0