knalla runt runt runt

Idag har jag och Mikolaj gått fram och tillbaka fram och tillbaka över campus..
Försöker få tag på alla lärare så att de kan signa våra papper så att vi kan få komma på deras lektioner, men det är inte så lätt för alla svarar inte på sin mail så det är inte så lätt att veta var de håller hus då..
Men det börjar lösa sig någorlunda nu iaf, så nästa vecka kan jag nog gå på alla mina lektioner.
Mikolaj är killen från Polen, han och jag har alla lektioner utom 1 tillsammans.
Nu den första terminen kommer jag att läsa:


World Geography

Art Appreciation

General Psyhology

Learning Strategy & Human Development

Jazz in American society

Den sista kursen blir nog intressant.... hummm?

Idag har vi haft möte med hela swim&dive teamet också, så träffade Steve och Niki för första gången. De verkar mkt trevliga!
Steve hade med sig sin lilla nyadopterade pojke också, Jörgen från Ryssland, eller jag vet inte hur man stavar det i Ryssland men men.... Han var väldigt söt iaf och ville sitt i mitt knä:)

well well... Nu ska jag hitta på nåt vettigt tänkte jag säga... men jag har inget vettigt att hitta på.. Mina rummisar är i Study Hall, men jag behövde inte gå dit eftersom jag inte har haft några lektioner än.. Annars måste man vara där 8 h i veckan..
Aja..

Over and out!

PS: Hoppas ni gillade filmerna:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0