Första träningen!

Woho ÄNTLIGEN! Första träningen med laget idag, jag har ju missat det andra eftersom det har varit så mkt att fixa med att träffa lärare och så.. Men idag var det practice time for me:)
Det var ett kul pass, ca 5000m i långbana, men det kändes jättebra! Skönt att äntligen komma igång!

Idag har jag också varit på min första lektion, skönt att komma igång med det också:)
Det var den där human development klassen.. Inte så jätteintressant men inte så jättevårt heller... Har fått i uppgift att skriva en uppsats på 500 ord om vad jag förväntar mig av college...

Annars har inte så mycket hänt idag.. Vi var iväg till geografi läraren, som självklart inte var där, men vi fixade iaf de signaturerna vi behövde så imorgon ska vi fixa de sista, så nästa vecka kommer jag förmodligen kunna gå p åalla min lektioner:)

Mamma och pappa klagar på min stavning.. Ni får ursäkta att den är lite kass, men jag hinner inte alltid läsa igenom och rätta allt.. Plus att jag inte använder svenskan så mkt här:)

I helgen ska jag nog på mitt första football game! Spännande! Inte för att jag kommer att fatta nånting, fattar ju inte ens svensk fotboll så.. men det ska bli kul att uppleva stämningen och sånt, det är ju så stort här med football..

Jag gillar det här med att man kan lägga upp videos här så jag tänkte bjuda på en av mina favoritlåtar just nu Anna Nalick - Breath, enjoy:

Kommentarer
Postat av: carl

Jonna ladda hem Melissa Horn.. hennes album..

Jävligt bra!!

2008-09-16 @ 22:05:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0