...

Vi simmar tydligen inte mot Florida International i helgen utan mot Georgia Tech, my bad..!
Hittills i veckan har jag inte gjort något spec, så har egentligen inget vettigt att skriva haha!

Börjar få "morgonträningssyndromet" igen, vaknar vid fem och är jättepigg för att sedan inse att det är 20 minuter kvar tills jag behöver gå upp, så jag somnar om igen och när klockan ringer 05:25 är jag dötrött.. Samma sak hände alltid i Nyköping också..
Den här veckan har jag sprungit både i måndags och tisdags på morgonträningen så nu är jag trött i benen. Men det är skönt att springa på morgonen och det får mig att simma bättre så jag ska fortsätta med det:)
Jag har fått veta att vi simmar mellan 6500-7500m på eftermiddagarna, inte så konstigt att vi alltid simmar 15min övertid!

Vet inte om jag har gett er min adress än?
Den är i alla fall:

Jonna Nyback
815 Indian River St
PO Box 529
Boca Raton, Florida    33431-6459
Palm Beach

Så om ni vill skicka mig något roligt eller gott;) så är det självlklart välkommet!

Nu måste jag rusa iväg till Oxley, vi har ett möte där "ultimate money skills presentation"...

See ya!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Kul att läsa vad du har för dig där på andra sidan Atlanten! :)

Vet du, häromdagen fick jag ett reklambrev från Disney On Ice där det stod: "Du som tillhör vår trogna Disneypublik får köpa biljetter till speciellt förmånligt pris!" Haha... Trogen Disneypublik liksom! Verkligen en kategori man aldrig trodde man skulle hamna i! ;)

Kör på bra nu där borta!

Kram!

2008-09-26 @ 21:29:15
URL: http://smelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0