Car wash!

Äntligen helg!
Den här veckan har varit ganska tuff. Nu börjar vi komma igång med lite fart på träningarna och det känns i kroppen.. Benen är fortfarande ömma efter alla utfall m.m som vi måste göra på styrketräningarna, men jag hoppas att jag vänjer mig vid dem snart, just nu hatar jag allt som har med hamstring att göra!

Passet igår var ganska kul, fast i och för sig har jag tyckt att det mesta på träningen hittills har varit roligt!
När jag först hörde serien tänkte jag att de måste skämta eftersom den var så lång och vi redan hade simmat ca 2000m, men under serien så kändes det bra:)
Vi simmade:
 3*
(400 F2 @ 6min + 200fr F4 @ 3min
400 F2 + 200 (50fr+50ry) F4
400 F2 + 200 ry F4)

Själva huvudserien tog 1,5h... Och så simmar vi alltid en massa ben innan huvudserien, och jag har inte fått röra mina fenor än:(

Men idag var vi lediga från träningen för att vi skulle sammla in pengar till laget genom att tvätta bilar.. Så i 30 graders värme har vi stått och ropat "Free car wash!" längs vägen i 3h.. Nästan lika utmattande som träning..
Medan vi stod där med våra fina skyltar, tjejerna i bikini och killarna utan tröja, saktar en sur tant in sin bil längs med kanten och skriker någonting om att eftersom att vi står där så lättklädda kommer vi att bli våldtagna, sen trycker hon gasen i botten och kör rakt genom rödljusen.. Snacka om idiot!

Ewa, David, Csaba och Anthony raggar bilar

Working at the car wash!



Henry & Kyle

Jag vet inte hur mycket pengar vi fick in men vissa vänliga människor donerade lite pengar utan vilja få sin bil tvättad, det uppskattade vi:)


Ricardo & Anthony

Efter tre varma timmar av biltvätt svalkade vi oss med glass från cold stone, hur gott som helst! Man kan i princip välja vilken smak på glassen som helst och sen blanda i vad du vill, typ hallon, chokladkaka, m&m, kakdeg..  Vad som helst!

Kommentarer
Postat av: liz

ååååååååååh Cold Stone, där åt jag i NY så sjukligt gott!!!!

2008-09-22 @ 03:44:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0