Börjar vänja mig nu

Nu har jag varit här i lite mer än tre dagar och börjar vänja mig vid tidsskillnaden och sånt.
Jag sover bättre om nätterna och är inte lika trött på kvällarna.
Fast jag är nog ganska trött ändå för ibland är jag lite känslig har jag märkt..

Idag har vi sovit ganska länge för vi var ute på en klubb igår, det var en fest med tema vitt.. Vi var på klubben ganska tidigt så det var inte så mkt folk där. Precis när det började bli kul köpte en av killarn, Kyle, en shot och vakten såg det så han blev utslängd eftersom man inte får dricka alkohol om man är under 21. Så då gick vi alla därifrån. Det var ganska tråkigt och otroligt dumt gjort av honom, väldigt irriterande iaf..

Nu på eftermiddagen åkte Anthony, Mikolaj, Ewa och jag till stranden.. De andra ville inte följa med för de var för trötta, jag tror att de ångrade sig när vi berättade hur kul det var:)
Det är ju en orkan påväg hit så det var STORA vågor! Sjukt stora!
Jag kommer lägga upp lite filmer på facebook tror jag så håll utkik där!
(Är det någon som vet om man kan lägga upp egna filmer här på bloggen?)

Igår var första gången jag såg blå himmel här i Florida... Idag var det ganska bra väder men jag antar att det kommer att bli sämre eftersom orkanen kommer..
Vi handlade lite på target också.. det var lite av en upplevelse:) De har typ allt man kan tänka sig!

Imorgon ska jag försöka ordna med bank och sånt här, och skriva in mig på några klasser.. Så jag kanske kan börja skolan på onsdag. Förhoppningsvis hinner jag träna imorgon också, men det beror på hur lång tid det tar att ordna allt med skolan först..

Här kommer lite bilder från gårdagen och dagens äventyr i vågorna:

Här bor jag, Indiana River Tower


Jenn (simmare), och mina tre rumskamrater Ewa, Lauren och Liz utanför IRT


Stolpen som jag tror jag berättade om, trycker man på den röda knappen kommer polisen..


Liz och mitt rum


Våran klädkammare


Hela gänget som gick ut: jag, Claton, Alex, Kyle, Chonny, Jenn, Ewa, Liz och Tjabba (Ok vet itne om jag stavat deras namn rätt, och jag vet att "Tjabba" verkligen inte stavar så men det uttalas iaf så haha)


Påväg till stranden idag


Stranden, minns inte vad den hette..


Det var sjukt kul att leka i vågorna, fast lite läskigt också faktiskt!


Mikolaj dyker i vågorna


Anthony & Mikolaj


Ewa och jag, de tycker att vi ser ut som systrar...?


Fina hus nära stranden

Natti Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0