Lite försenad studentskiva

I går hade vi en lite försenad studentskiva hemma på baksidan.
Det var jättemysigt, och jättevarmt! Och alla var glada och hade trevligt!
Mycket mysigt att hinna träffa så många innan jag åker också!
Tänkte försöka att lägga upp lite bilder från "tillställningen", spännande att se hur det går!


Vi dukade upp med en härlig sommarbål och till det bjöds det på kanongod grillning och mammas god pestopasta!


Vi fick låna möbler från våran supersnälla granne Miriam som också var med och myste i solen. Det blev en massa lyftandes av möbler över häcken, men Melvin tyckte att det var skönast att sitta i häcken!


Alva som precis har fyllt 4 fick mina snyggast simglasögon!


Här är Roger och Linda


Min favorit-Tommy!!!


Alva och jag tar det lugnt i skuggan

 
Och käkar lite godis


Ebbe är snäll och bjuder på sitt godis


Karina och Anna myser


Här är Miriam och Per-Ivar


Söta Alva!


Kommentarer
Postat av: Anna

Hej Jonna.

Alva vill att vi läser din blogg varje dag. Självklart så vill hon kolla in bilderna på henne och dig :)

2008-08-12 @ 13:38:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0