Klona mig, snälla!!

Just nu skulle jag vilja klona mig så att jag kan vara på två ställen samtidigt.. Eller hellst tre!
Jag hinner inte göra allt, samtidigt som jag bara kan sitta och vänta på vissa saker som aldrig verkar hända.
Jag blir helt tokig!
Bara flänger fram och tillbaka, men är endå inte på det stället jag borde vara på för just det tillfället..
jag vill vara i Motala hos Calle, men jag vill vara hemma för att hinna fixa allt med USA.. Jag vill till Katrineholm för att hinna träffa Linnéa.. jag vill jag vill jag vill..
Imorgon åker jag till Motala iaf.. Tatuering snart ju.
Jag får snart magsår tror jag.. pallar inte, och så blir jag så himla känslig när jag är så här stressad.. Blir skitledsen av minst lilla tråkiga tonfallet..

Nynnar på nu:
Du säger att du är stark
att du har vart igenom det här förut
Du kommer fortsätta
det finns inte mycket mer att säga nu

Vi två hör hemma
i ett rum med inga andra
Om jag var tio år yngre
skulle jag inte behöva dig längre

Och Milko Milko min lilla Mjölkis..
Hoppas Hoppas Hoppas att du kommer att trivas jättebra ute hos Helen.. Annars brister mitt hjärta
över det också..


Kommentarer
Postat av: Teflonhjärna

Åhh milko, min kille när inte jonna ser :P hehe.

Tatuering? tell me all about it?

Jonnis, var är boxen?? =)

PUSSS /teflonhjärnan <3<3

2008-08-05 @ 09:54:47
Postat av: sara thydén

hejsan jonna! de va ett tag sen nu.. allt bra med dig hoppas jag :) vad ska du tatuera för något? du kanske till och med redan har gjort de? jag ska fixa mig en ny på fredag :) måste höras av innan du åker till usa, när dra du? puss

2008-08-05 @ 19:21:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0