IMORGON ÅKER JAG!!!!!!

ÄNTLIGEN!!
Tack alla som har hållt tummarna! Det funkade ;)
Idag när jag gick ut och hämtade posten blev jag jättebesviken när jag såg att det bara var reklam, för jag hade ju lämnat ett sånt där A4 kuvert, och något sådant fanns det inte där... så HELVET tänkte jag!
Men sen när jag plockade upp reklamen låg det en liten sån där lapp med mitt namn på att jag hade ett paket att hämta ut på posten!
Så jag slängde mig på cykeln och cyklade så fort jag kunde till ica nibble och hämtade mitt paket som ju var det där efterlängtade kuvertet med mitt pass och nya visum i!!

Så nu är resan bokad och jag åker imorgon!

Kommer att bli såååå kul!!!

Nu tror jag att nedräkningsklockan stämmer också:)

Kommentarer
Postat av: Anna-Maria

Jonna!

Nu blev nästan tårögd när allt kom så nära inpå,

att du har åkt långt bort!!

Skriv skriv på bloggen, så jag får höra vad som händer där borta, så håller jag dig uppdaterad om Sverige. Har redan en sak om NSG, fast det får ta privat, inget som ska läsas av alla ;)

Sköt om dig nu!

2008-08-30 @ 23:52:12
URL: http://owenannamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0