Regn och snö och plugg

Plugget fortsätter, längtar verkligen tills det här är över! Knappt två veckor..

Jag smög in en löprunda under helgen för att rensa hjärnan lite, och det har visst regnat lite som ni kan se på bilderna!
Och idag snöade det! Fast det är inte så kallt så det ligger inte kvar i alla fall, skönt. Det kan gärna få bli vår nu tycker jag..

Retinohypothalamic pathway:
Suprachiasmatic nucleus - subparaventrical zone - dorsomedial nucleus of the hypothalamus - orexinergic neurons

= promotes wakefulness

Shoot me now


Kommentarer
Postat av: Jossan

Hahahaha det värsta är att jag faktiskt känner igen de flesta termerna sen jag läste neurobiology, animal behavior och sensory physiology förra året haha

2013-02-17 @ 18:59:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0