plugg dagar

Nu är jag tillbaka i London igen!
Dålig uppdatering nu, jag vet och jag ber om ursäkt.
Anledningen är den att tentaveckorna börjar nästa vecka, och jag måste plugga galet mycket. 
Här är det inga multiple choice slutprov som i USA inte... Tyvärr:(
Här ska det skrivas uppsatser med referenser och hela kompaniet. Nåt jag aldrig har gjort förr. Hade kanske ett par uppsatsprov under mina fyra år i USA, och då fick vi alltid frågorna en vecka innan provet så att man kunde förbereda sig. Fy fan vilken lyx de va!
Så summa summarum, det är svårare att plugga i UK än i USA

Kommentarer
Postat av: Frida

Haha, åh nej! Jag tänkte faktiskt på det förra veckan (du vet när lärarna går igenom syllabus osv), att det är väldigt lätt med multiple choice. Svider lite när du berättar - och bekräftar - att det blir mycket svårare sen... Man blir bortskämd och bekväm här i USA... Lycka till på proven i alla fall! :D

2013-01-14 @ 02:07:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0