Individual Differences exam - check!

Waah, asså nu är min hjärna mos. Nådde en punkt i går när jag bara inte pallade att vara nervös över provet längre och tänkte att det får gå som det går. Det jag inte kan nu kommer jag inte kunna imorgon heller. Och det var så skönt! Att bara släppa det. Trodde att jag skulle vara klar med frågorna på en timme men jag satt hela tiden ut och skrev så jag kunde nog mer än jag förväntat mig. Skönt, nu är det över i alla fall. Bara FRM kvar på torsdag men det är open book så då kan man ta med sig sina anteckningar så jag behöver inte memorera mer nu, bara sammanställa. Tur det för nu vill min hjärna ta en paus. Försöket ta mig in på tunnelbanestationen med mitt skol-id både påväg till och från provet idag, kopplade inte riktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0