Hej Sverige!

Torsdag: further research methods - check!
Fredag: pappas födelsedag - flyg hem! God mat!
Lördag: bio med Amanch - Django, grymt bra, se den!

Sådär, senaste dagarna uppdaterade.
Jag är alltså hemma igen (mys!).
Däremot är mitt svenska simkort kvar i London, ligger fint där bredvid det svenska kontokortet (smart ass, jo jag vet). Så försök inte ringa eller låna pengar av mig...

Tänkte kötta på med dissertation skrivande nu innan nästa termin börjar. Skulle ju vara skönt att bli klar tidigt med den så att man slipper oroa sig över både att färdigställa hela arbetet och förbereda inför slutprov samtidigt nästa termin.

Men idag har jag inte pluggat. Idag har jag checkat av en grej från min bucket list: walk on water!
Mamma och jag tog en promenad på Mälaren, de va lite blött och halt men trevligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0