Tillbaka i London

När jag landade på Stansted flygplats i onsdags kväll så snöade det. Och jag kände mig väl inte som "a fat kid in the candy store" direkt, jag kände bara att näääe nu räcker det med snö, vår tack! Men när jag vaknade nästa dag var det soligt och 8-9 grader varmt när jag cyklade mot tunnelbanan, så då slutade jag att sura.

Idag har det också varit fint väder så jag lunkade längs med Themsen en sväng när jag kom hem från skolan.
Tänkte försöka hålla liv i hurtbullen så nu har jag bestämt att klockan ska ringa innan nio imorgon (mycket ovanligt för en helg i mitt nya liv) och jag ska gå på ett pass på gymmet har jag tänkt. Och hör och häpna nu! Stelpinnen Jonna ska ge sig på yoga. Har jag tänkt i alla fall. Tänkte försöka bli lite smidigare och sluta vara på Sheldon Cooper nivå typ.
Hoppas man inte behöver ha med sig egen yogamatta bara för då skiter det sig redan i receptionen..
Sen måste jag ju dra några sprintar i bassängen också, checka formen lixom.

Skolan har ju också dragit igång och vi har inte Evil-Bob i någon kurs så det känns bra.
Nej nu ska jag sova men bjuder på en bild från löprundan först!
Vår och gröna träd längtar jag efter, det är lite för mycket brunt och grått för min smak just nu..

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0