Sista dagen hemma

Ikväll flyger jag från Västerås till Stansted och imorgon börjar sista terminen. De som började förra året i februari säger att den här terminen är lite lättare och lite roligare så hoppas på det.

Jag har inte gjort så mycket som jag tänkte på min dissertation under den här ledigheten men jag har fått undan en hel del i alla fall, så inte helt fy skam.

Annars har jag varit en liten hurtbulle som har gymmat och sprungit nästan varje dag. Nu måste jag bara få in några simpass för det lutar mot att det blir masters SM i mars! Om det går ihop med skolan..

Och igår, efter fyra års frånvaro, kom äntligen semlan tillbaka till mitt liv, galet smaskigt! Mamma och jag delade på en vanlig och på en wienersemla.. Mmmmm!



Kommentarer
Postat av: Malin

Mumms!!
Ha nu en bra resa, och så hoppas jag om det passar dig att jag kan komma o hälsa på dig inom snar framtid =)
Puss

2013-02-13 @ 15:51:13
URL: http://grejenarden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0